diumenge, 18 de setembre del 2011

Pep Guardiola o la passió convertida en èxit



Pep Guadiola ha estat guardonat amb la medalla d'Or del Parlament de Catalunya. El vídeo reflecteix un exemple de senzillesa, de passió per la professió, però sobretot d'humanitat i de companyerisme
És un exemple de lideratge, encara que la seva modèstia no el permeti veure-s'hi,  ho és sense cap mena de dubte. És capaç d'aprendre dels seus companys, sent passió i la sap transmetre. I segurament el seu èxit rau en el que diu :

"Jo només tinc una cosa que m'imputo; tinc passió per la meva feina. Estimo el meu ofici. L'adoro. És aquesta passió que no sé d'on l'he agafat".

Aquesta passió, aquesta entrega, és el que fa que assoleixi l'èxit.
El Pep parla també dels valors esportius que l'han fet com a persona, del què ensenya perdre. Doncs de tot s'aprèn...

Per prendre nota: "Els retrets i les excuses no serveixen per res. Si perds és responsabilitat teva".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada